Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine EED2426 ala 23SEPT ja Soodla EED
From: "Lauri Jaakson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "AMC" <[email-masked]>
Cc: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 11:08:38 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, September 13, 2024 1:47 PM
To: AMC <[email-masked]>
Cc: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: FW: Kooskõlastamiseks ajutine EED2426 ala 23SEPT ja Soodla EED

Tere

Saadan kooskõlastamiseks ajutise ala EED2319 (Soodla) notam taotluse
8-13OKT, kõrgus 1100FT AMSL.  Manuses taotlus kooskõlastamiseks.

Uurin veel korra ka, kas ajutise ohuala EED2426 (Rabasaares) kasutamine
23-26SEPT kõrgusega SFC-1700FT AMSL on võimalik (manuses taotlus) või
oleme lootusetult hiljaks jäänud?

Tervitades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

From: RKIK HarTP Aeroteave
Sent: Wednesday, September 11, 2024 6:53 PM
To: 'AMC' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Diana Krotova' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamiseks ajutine EED2426 ala 23SEPT

Tere

Kaitseliit uurib, kas on võimalik kooskõlastada nii viimasel minutil veel
ajutise ohuala EED2426 (Rabasaares) kasutamine

23-26SEPT kõrgusega SFC-1700FT AMSL.

Tervitades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.